10-04-2007

druk met vòòrkomen

Dit zijn aantekeningen van vorig jaar, toen ik achter tralies zat.

Ik heb nog een pak verhalen liggen, tot 2 juli 2007, die ik hier ook wil neerzetten.
. . maar . . . . ik ben nu even met iets anders bezig.
Ik zit namelijk nog steeds in huisarrest, en 20 mei kom ik
vòòr bij het een of andere hof, en daar moet ik kunnen aantonen dat ik mijn tijd nuttig besteed, want dan krijg ik meer vrijheid.
Da's de moeite waard.
Dus ben ik in de eerste plaats even bezig met het
internetboek dat gymindelik heet. Dat kan ik dan laten zien en dat vinden de rechters vast heel prachtig.
Je vindt he
t
hier.

20 mei is mislukt, want de stukken waren niet allemaal aanwezig.
zitting verdaagd naar 26 juni.
spannend.

26 juni is ook mislukt, want de stukken waren
nog steeds niet allemaal aanwezig.
zitting verdaagd naar 17 juli.
saai hoor . . .
kijk ook
hier voor het hele verhaal

er zijn sterke aanwijzingen, dat de stukken er zullen zijn, de 17e.
De stuken waren er wel, maar het is toch mislukt.
ga naar annabtec.blogspot.com voor nieuwsupdates.

Geen opmerkingen: