27-03-2007

Anandé


Mijn buurvrouw aan de rechter kant, uit cel 9, is gitzwart, komt uit Cameroun en woont al bijna 20 jaar in Italië. Ze heeft een stem en een reet als een tractor en ze heet Anandé.
Soms zingt ze ‘n paar uur: ’No woman no cry.’
Alleen die ene regel.

Ik heb gisteren een radiootje van haar gekregen. Dat had ze òver en ze vond dat ze me wat schuldig was, omdat ik haar een keer 2 batterijen had gegeven en een keer 4 sigaretten op zondag.

Sigaretten op zondag zijn extra punten, want op maandagmiddag komen de boodschappen, dus vanaf zaterdagmiddag zitten de meeste rokers zonder sigaretten.
Ik koop tegenwoordig 1 pakje per 2 weken en de sigaretten geef ik per stuk alleen op zondag weg, vanwege die extra punten. Yeah.

Maar ja, die radio heb ik vanmiddag laten lazeren en hij is kapot. Ik heb net geprobeerd om hem te lijmen met nagellak, maar dat lukt niet. . . . tja . . . .
Ik ga even mediteren.

Geen opmerkingen: